I'm cleaning out my closet

Efter mycket väntande i telefon, tjatande och väntande på telefonsamtal har min remiss äntligen skickats iväg till medicinskt centrum. Det hjälper att tjata. Det är det som krävs nu för tiden, att tjata.

Städade i mina garderober nyss och hittade lite fina saker jag inte använt på länge. Hittade även min nya bikini, längst in på en av hyllorna. Hjälpe mig om jag tappar bort den, för det är verkligen den bästa. Sitter snyggt överallt, och den kommer från Nelly. Ska visa den och även en annan som jag hittade igår. En enda bikini på sommaren är för lite.

Så nu är det snyggt och prydligt i mina garderober, dock alldeles för lite plats. Skulle behöva två såna till om jag ska få plats med allt, med tanke på att jag har en hel del hemma hos pojkvännen med.

Ska nu ta och städa make up-väskan och sedan läsa uppsats och opponeringen.


För små, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback