I picked a flower and put it on my dress

I år är det mycket blommor på kläderna. Jag älskar det. Speciellt på klänningar, det är supersnyggt enligt mig. Har införskaffat ett flertal klänningar med blommor på, men inte enbart på grund av blommorna. Det var klänningarna jag fastnade för och det råkade vara blommor på. Färglada blommiga och fina, perfekt i sommar.

Klänningen som jag fick hem från Nelly var otroligt skön och satt jättebra. Den kommer användas i sommar, till vardag som till fest. Det som är bra är att jag inte behöver betala den förrän i juni. Ett specialerbjudande som de har nu. Beställ nu, betala i juni. Dessutom har de ännu fler erbjudanden nu under Nelly fashion week. Gå in och kolla HÄR!

Två andra klänningen hänger i min garderob och väntar på att få användas. Två fina med blommor från H&M, till rimligt pris.


Nellyklänningen i mjukt bomullstyg. Älskar detaljerna på ryggen


H&M. Syns ej så bra men bak på ryggen sitter en rosett, fint!


Även denna från H&M. Perfekt till fina sommardagar och kvällar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback