I need new ones

Idag upptäckte jag något tråkigt. Mina Converse hade gått sönder i tyget på hälen på ena skon. Och eftersom det är i tyget går det antagligen inte att laga. Tråkigt, tråkigt. De är verkligen jättesköna att på sig och gå i och det läcker inte in vatten i dem. Converse i all ära.

Så vad ska man göra? Jag vet inte hur länge sådana skor bör hålla och kvittot har jag inte kvar eftersom det var ett bra tag sedan jag köpte dem. Jag antar att jag ska köpa nya. Vita då, vårigt och färgen passar till allt. Skulle det hända att de blir smutsiga så är det bara att ta skokrämen för vita skor.

Hoppas jag går in i dem snabbt, mina gamla har format sig så bra efter min fot. Så sköna. RIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback