Hysterical funny

Gårdagen. Mycket rolig kväll hemma hos Amanda och hennes föräldrar. Maria och Peter hade lagat plankstek till oss alla. Den var jättegod men jag blev så himla mätt. Efter det blev det pannacotta och sedan morotskaka. Trodde jag skulle spricka. Men som tur är, är och känner man sig som vanligt idag.

Efter all mat blev det sällskapsspel, Med andra ord. Sjukt roligt spel där vi var i tre olika lag. Spelet går ut på att en i laget plockar upp en liten bricka med ett ord, det ordet ska denne sedan förklara så att den andra gissar rätt ord. Det blev hysteriskt med skratt när vi skulle förklara vissa ord, men Mats och Peter var ju roligast. Man har en minut på sig att få så många brickor som möjligt, men de två tog ju så himla lång tid på sig att förklara. Detta ledde till skrattanfall för oss andra varje gång. Det blev några omgångar och självklart vann jag, Alva och Amanda en. Grejt.

Efter det blev det Melodifestivalen-spel, som skulle köras framför tvn. Även där var man i olika lag och fick bland annat svara på frågor, gissa klipp, sjunga refräng med mera. Jätteroligt spel, där satt vi i ett par timmar och bara hade kul.


Familjen hade en liten ödla vid namn Snuttan. Söt liten krabat som försökte hugga efter en.


Trevligt sällskap och roliga konversationer =)


Med andra ord. Roligaste spelet jag kört


Här har vi då de två som tog låång tid på sig


Älskade syster


Emellanåt fick man väldigt konstiga förklaringar =)


Jag och Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback