Heavy has left me

Klyschigt ja, men en sten har lyft från min axlar. Fullt upp igår med skrivande av rapporten, fullt upp idag med att fixa till mina foton till vernissagen. Ibland är skolarbetet verkligen tufft. Skönt att det mesta är gjort i denna kurs. Kan ta det lugnt ikväll och några dagar framåt. Skönt. Kanske därför jag hade nackont, pga av stressen.

Det blev en snabbsväng på stan efter skolan och sedan hem direkt. Syster gick hem tidigare från skolan så jag hjälpte henne med påskpyssel. Hon och en vän ska vara söta påskkärringar imorrn och då måste de ju ge folken fina kort när de ringer på dörren.

Nu leker min katt med en död råtta i käften. Mysigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback