Gottis myskväll

Himla trevlig kväll igår hemma hos Maria. Gud, det är himla konstiga vad jag använder ordet himla hela tiden!

Vännen och jag gick direkt till hemköp och köpte massa gottis till kvällen. Sedan tog vi en promenad runt fina Stångån och bara snackade såsom bästa tjejvänner gör. Det var faktiskt första gången jag gick runt Stångång och det var himla fint och mysigt. Synd att man inte bor inne i stan för då hade det blivit nästan varje dag kan jag lova.

Senare gick vi bort till Stångebro gatukök och köpte med oss mat efter att Maria suttit med skyddsplatsen till hennes Iphone ett tag, dock utan att lyckas, hehe. Måste säga att Stångebro gatuköks hemlagade hamburgare är så himla god. Bästa jag ätit.

Efter det såg två fina filmer, Remember me och The Notebook. Älskar Robert Pattinson i Remember me och även den här gången blev man lite ledsen på slutet. The Notebook var även den en fin film.

Nu ska jag och Amanda dra oss in till stan för att kolla när min kära bror kör handbollsmatch. See you later.


Stångån


Perfekt fotoställe eller what. Hade på mig strumpbyxor, skjorta, skärp och jacka från H&M samt boots från Monki.


Fina Maria.


Många mysiga ställen kring Stångån.




Dessa blev vi lite smått rädda för. Mer rädda när vi längre bort såg fyra stycken på vägen, hehe.


Onyttigt men gott till The Notebook. Har ni förresten testat nya Marabou sensation Cookie Cream. Farligt god!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback