Good day out

Jag kan knappt röra mig. Mina ben gör ont för varje steg jag tar. Men på något sätt är det skönt ändå. Ont men skönt. Går det ihop?

Idag skulle jag spenderat dagen med både Maria, Carro och Lisette men det blev bara Maria och jag då de andra fick förhinder. Synd, då det var länge sen man träffade de två. Det finns dock flera dagar. Maria och jag tog en mysig och välbehövlig fika på Coffehouse by George med mycket tjejsnack om ditten och datten. Och än så länge kan man faktiskt sitta ute utan att det blir för kallt. Sedan blev det en runda på stan och morötter från moderaterna, haha.

Ikväll är jag själv hemma då mamma, syster och mammas sambo är iväg över natten. Skönt men en aning skrämmande i vårt hus. Men det ska gå bra tror jag. Ska ta och värma på lite mat och se om jag hittar något på tvn innan Idol. Den som vill får komma hit :P


Finfina Maria


På Coffehouse by George. De har den godaste hot chocolate i stan.


Älskar min poncho, så mysig och skönt.
Byxor & skärp & halsduk H&M, top Solo, poncho Bikbok, boots Nilson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback