Ge mig en symaskin

Jag har alltid kläder som jag vill sy om eller sy upp. Senast va en klänning som va lite för lång som jag kortade upp.
Och då brukar jag alltid gå hem till min kära mormor som ju har en symaskin, men det är så jobbigt att gå hem till henne varje gång och be henne göra det.
Enklast vore att göra det själv eftersom hon kanske inte alltid har tid och jag kan göra det när som helst.
Jag har kläder hela tiden som jag vill ändra lite på, på ett eller annat sätt. Dessutom är det faktiskt kul att pilla och sy saker.
Tyvärr har jag inte råd för en symaskin nu, lite dyrt för min del, och jag vill inte ha en sån där gammal ful utan en  vit fin.
Så snälla mamma ge mig!


 Kanske den här läckra med Hello Kitty ;)


Ge mig, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback