Free day - effective day

Hej kära läsare!

Så skönt det är att vara ledig, även nästa vecka. Men man ligger ju inte på latsidan för det. Försöker komma upp vid nio på morgonen för att inte sova bort hela dagen, plus inte rubba min dygsrytm. Självklart blir det att man ligger kvar i sängen en stund med tvn på, men frukost äts direkt och jag försöker inte dra ut på tiden. 

Sedan får jag ju inte glömma mitt KU-arbete, fotona är klara tror jag nog. Nu är det bara att redigera dem lite och sedan skriva ut dem på fotopapper. Till campus åker jag in nästa vecka för att sätta fast dem och fixa till vernissagen. Det blir bra ska vi se. Papret å andra sidan är svårt, det är svårt när man själv ska hitta passande böcker, kanske lite tips från min kursansvariga..

Senare blir det tripp in till staden, har saknat min älskling.
Outfit kommer senare.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback