Dress you up from tip to toe

Riktigt bra fynd är alltid fint och det blir man alltid glad över.
Måste säga att H&M är en av mina favoritbutiker, där hittar man alltid något oavsett om det är överdel, underdel, skor eller accessoarer. Och att de har riktigt bra priser gör det bara bättre.

Förutom mina fina Converse från Stadium fyndade jag lite annat passande till sommaren.


1. Conversen. Så sköna och snygga. Passar till i stort sett allt
2. Denna prickiga tubtop kom med hem för endast 49.50:- Kap!
3. Klänningen åkte jag tillbaka för idag. Kom på igår kväll att jag jättegärna ville ha den och tur för mig så fanns den kvar i min storlek. Långklänning äntligen, ett snyggt skärp i midjan och det blir ursnyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback