Dilemma, dilemma

Jag har just blivit utsatt för ett dilemma. Dock kommer dilemmat inte få sin lösning förrän på söndag kväll klockan sju. Det är ju nämligen så att Top Model visas klockan 19 på tv3 på söndagskvällarna. Mycket bra tid då eftersom det inte finns så mycket speciellt på söndagar på tv.

MEN! Nu har det visat sig att nya säsongen av Gossip girl börjar på söndag, klockan 19! Sändningstiden och dagen för Gossip girl är vanliga tiden, dock är inte Top Model det. Top Model brukar sändas på onsdagar annars. Så nu visas båda programmen klockan sju på söndagar. Vad ska jag göra!? Jag kan inte välja vilket jag ska prioritera. Reprisen av Gossip Girl sänds troligtvis på måndagarna klockan 14.40 och det är inte alltid jag är hemma vid den tiden. Reprisen av Top Model sänds på lördagar klockan 18 och eftersom det är lördagkväll kanske man hittar på något annat vid den tiden.

Så, vad ska jag göra med mitt dilemma? Jag älskar båda programmen och vill inte missa ett enda avsnitt av dem.
Help me!


Top Model...

eller


Gossip Girl på söndagskvällarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback