Concealer dilemma

Hello allihopa!

Det är inte klokt var trött jag var imorse, det kändes så eländigt att gå upp och det tog en stund innan jag fick bort den känslan. Begav mig i alla fall sedan till min vfu-plats där det hände lite ett och annat. Vi kom bland annat fram till att jag ska ha alla mina uppgifter imorrn, både de två estetiska uppgiftern och helhetsansvaret. Men det går nog bra, hoppas jag.

Idag efter vfu:n hoppade jag av bussen i stan, skulle bland annat kolla en klänning på H&M tills julafton. Skulle även kolla concealer, antingen Make up store Cover all mix eller I.D Bare minerals men det hann jag inte med, eller rättare sagt jag kom inte ihåg vart affären låg där de sålde I.D. Så det får bli en annan dag. Dessutom kan jag inte bestämma mig för vilken av dem, vilken som är bäst. Har ni testat någon av dem? Vilken tycker ni är bäst?


Make up store cover all mix vs. I.D. Bare minerals concealer. Vilken?



Jag tror i alla fall att jag ska ta en varm dusch nu, ikväll blir det lite läsning (nu får jag skärpa mig!) och senare Paradise Hotel. Vad tycker ni om Paradise?

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback