Cheer you up with some fashion

Det har inte varit så mycket skrivande här på sistone, jag vet. Men min ursäkt, som ni förhoppningsvis godtar, stavas plugg. Känner mig rätt så enormt pressad och stressad, speciellt den här veckan. Mycket att läsa, mycket att skriva. Men idag, just idag, har jag läst ut sista boken för kursen vilket medförde en enorm lättnad.

Så för att kompensera för denna tomhet kan jag så länge visa upp några nya favoriter i min garderob (som för tillfället består av två garderober samt några påsar på golvet på grund av platsbrist). Sköna, mysiga och görsnygga.


Ett H&M-fynd. Kan användas som både top och bustier. Jag funderar på att ha den till ett par midjehöga shorts, strumpbyxor och boots.


Magkort, jo. Betyder dock inte att det inte kan användas i höst och vinter. Jag matchar med en svart slapp klänning alternativt svarta jeans, med ett linne instoppat inunder.


Jag älskart. Slapp och skönt och passar till det mesta. Jag matchar med mina svarta byxor från H&M samt Converse/högklackade boots och skinnjackan


Kommentarer
Postat av: christin MODE inredning personligt

snyggt du köpt! =)

2010-10-15 @ 09:21:04
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback