Can't wait, can't wait

Om det är någon film jag älskar så är det Twilight. Och det som är så bra är att det är flera filmer. Jag älskar handlingen, jag älskar vampyrerna, allt. Låter kanske nördigt för vissa, men jag fullkomligt älskar Twilight saga.

Snart har den tredje filmen premiär, Eclipse. Den 30 juni, självklart ska jag på premiären. Det är ett måste när man är Twilight-fan.

Eftersom det är så mycket som det handlar om i Eclipse så räckte inte en trailer. Det finns två officiella trailers och båda är så spännande att se på. Inte nog med att Victoria är ute efter sin hämnd, att döda Bella. Nu är en stor vampyrarmé på ingång för att döda Cullens. Tur att varulvarna är på de godas sida. Åh, jag får gåshud av att se klippen och vill bara se filmen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback