But I continue learning

Vilken skön dag idag. När jag gick ut kändes väldigt ovanligt att det inte var kallt och att det var varmt i luften. Skönt! Det fick bli jeansjackan idag, förhoppningsvis resten av veckan också.

Den sköna dagen har dock spenderats en stund på bibblan med vår uppsats. Jäkla tur att vi har fått ny handledare, för vår förra var verkligen inte bra har jag upptäckt. Bara trög och vet inte vad han ska säga. Så nu går det bra, ska bli skönt när den är klar. Allt jobb vi håller på med.

Just nu sitter jag och ser på Top Model, efter det blir det Hollywoodfruar. Maria Montazami är min favorit av dem, resterande tanter gillar jag inte.

Back to TM! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback