Bryter nästan ihop

Jag har ingen aning vad jag ska skriva. Jag kan inte fokusera på något förräns jag får veta resultatet på tentan. Iförsej vet jag inte om jag kan fokusera även om jag får veta att jag är underkänd. Jag har inte fått veta något, vet inte om det innebär att jag är underkänd, det enda jag vet är att jag är jäkligt nervös och inte vet vad jag ska göra om jag inte får fortsätta.

Jag hatar den här jävla tröskelregeln, att man måste ha klarat sista kursen för att få fortsätta termin 4, varför? Varför kan det inte vara ett krav att man måste ha klarat första kursen? Att man måstse ha klarat sista är så jävla dumt, man känner sån press på sig och man har inte lika många gånger att göra om den som i de andra kurserna. Tentor är dumt överhuvudtaget, de ger ingenting såsom de andra examinationerna gör, man pluggar in det man ska för stunden och när tentan är avklarad glömmer man bort allt. Tentor ger bara enorm nervositet och ångest, man blir ta mig fan psykisk galen av sånt här. Dessutom är det bara en liten grej, och den lilla grejen ska göra så att man inte får forsätta, dumt säger jag, dumt.

Jag började fan tjuta igår kväll för att det är så jobbigt. Vad ska jag göra om jag inte får fortsätta? Jag har planerat att jag ska bli förskollärare och jag vet inte vad som händer annars.

Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet bara att jag vet hur jag känner inombords och jag vet vem jag ska skylla på om jag tvingas sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback