Blurry, heavy, illness, ambition

På morgonen känner man sig helt okej, endast lite småtäppt i näsan. Så det kändes inte så jobbigt att åka in till vfun. Men sen kommer det, man känner sig sjukare och sjukare. Min handledare tyckte jag såg blek ut när vi var ute och undrade om jag ville åka hem. Men eftersom det var tänkt att vi skulle ha samtal så vill jag stanna till dess. Vill inte missa för mycket. Efter det åkte jag dock hem för att vila upp mig. Jag bara nyser hela tiden.

Chocolate chip cookies har hjälpt, gott. En sjukling förtjänar något gott för magen och smaklökarna.

Sitter just nu och skriver lite på den pedagogiska uppgiften vi har, det är ju skönt att ha allting gjort och slippa göra allt på slutet. Så jag är ambitiös trots allt. Så back to work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback