Blodomloppet

Det blev en blöt kväll i torsdags. Men under själva loppet kom det knappt något regn vilket var skönt.
Var nära på att inte få min nummerlapp eftersom vi missuppfattade varandra om ingången. Så tio minuter innan start hittade alla varandra och jag fick min kära nummerlapp med nummer 2222. Nice nummer!

Det blev dock snabb promenad för mig. Ville springa men min tå tillåter ju inte det. Snart har jag nästan lust att dra ut nageljäveln själv. Att det ska ta sån tid.

Efter målgången fick alla löpare varsin snygg medalj, orange Blodomloppet t-shirt och melon. Sedan fick vi en Ica Maxi-påse med massa gott. Eller massa, det var rätt fjuttigt i år. Men goda saker var det; potatissallad, gravad lax, bröd, pucko, malteserchoklad mm. Så det var gott efter promenaden.

Sen var det bara hem till älsklingen och se Eurovision, som för övrigt var chockerande för mig. Massa skitlåtar gick vidare istället för Anna. Kroatien gick inte heller vidare som jag tyckte var jättebra. Vad har folk för musiksmak egentligen? Skitförbannad. Dessutom la de alla låtar som var bra i torsdags medan det i tisdags bara var dåliga låtar. Men vi ska se ändå ikväll, Rumänien och Israel är ju bra.


Uppvärmning innan starten. Vi missade dock våran starttid, hehe


Skönt att sätta sig ner med picknick efteråt


Vi fem tjejer. Nästa år kör vi igen. Med matchande kläder så vi ser varandra, hehe


Snygg medalj va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback