Birthdayparty for the boy

Födelsedagsfirande för bror min i fredags. Det kändes som om han nyss var en liten unge, nu är han 19 år och 15 cm längre än mig. Stor pojke. Därför fick han ett presentkort av mig, det funkar alltid.

De flesta från släkten kom, kul. Det är inte ofta man får träffa dem och det är inte alltid alla kan.
Det blev i alla fall grillade kycklingfiléer, potatisgratäng och hemmagjord kladdkaka. Proppmätt.


Making the kladdkaka. Tyvärr blir den aldrig lika god som den i affären.


Jag och syster. Även hon börjar bli stor


Det blev en liten cykeltur för mig och syster innan gästerna kom. Måste skaffa mig en egen och bra cykel.
Klädsel för dagen: Strumpbyxor H&M, spetsklänning Bikbok, skinnjacka Jofama, Converse


Pappa och bror i full gång med grillandet.


Min älskade Kalle. Galen och så söt. Fint kort va


Min söta kusindotter följde med. Gladare unge finns inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback