A white weekend

Denna helg stavas lugn. Inget festande, vilket kan behövas och vilket faktiskt känns skönt. Det kändes skönt denna morgon att vakna upp och inte känna sig trött som ett as. Dessutom får jag mer gjort om dagarna som exempelvis plugg. Motivationen höjs mer och man orkar. Det gillar jag.

Ikväll blir det mys med familjen. Även denna kväll hade jag tänkt göra lite plugg, lite planering och papper till vfun nästa vecka. Jag är amibitiös idag.


Gårdagens. Skjortan fyndade jag på H&M häromdagen för endast 75:- Kap! Övrigt jeans från Bikbok samt boots från Nilson

Kommentarer
Postat av: MADDES

okej :) snygg outfit! vad gör du?

2010-10-10 @ 10:52:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback