A little thing on s

Dagen efter vi anlände från varma och härliga Sicilien till tråkiga Sverige, åkte vi in till vår kullerstentäckta stad Linköping. Jag behövde body butter för att behålla min bruna färg. Även ett par nya yes/no-örhängen behövde inhandlas då ett vad med mr Luca Cardillo behandlande mr Marcello slutade med att han fick mitt yes-örhänge. Men no hard feelings för det. En kul grej bara och nu är vi bästa kompisar, typ :)

Det blev även ett par nya solisar från Gina för endast 30:-, då mina gamla var trasiga. Men de nya var lika fina. De gillar jag. Efter det blev det en fika vid Gyllens café för att sedan åka hemåt och ordna med bilderna från vackra Sicilien.

Ett par dagar senare var jag inne i stan igen, denna gång för att ta en fika med bästa Maria. Det var längesen vi sågs, så det blev mycket catching up, men tyvärr gick tiden alldeles för fort. Det blev även lite småshopping denna gång. Bland annat hårbandet som syns på mitt huvud på headern.


Fika med mamma och Mats på café Gyllens uteservering


Vissa kakor är maffiga. Nästan för mycket. Dock var det inte jag som tog den stora chokladbiskvien :)


Den här fina oversizedtröjan från H&M fick jag med mig hem efter en dag på stan med Maria. Perfekt till ett par tajta jeans eller en tajt kort kjol


Bootsen hittades på Nilson och är jättesköna att gå i. Passar både nu och i höst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback