Some high heels on my feet

I helgen var vi bland annat och tittade på skor. Tanken var inte jag skulle inhandla ett par, men vad förväntar man sig när en flicka går in i en skobutik? De fångade min blick direkt när vi gick in och jag var bara tvungen att ha dem. De är de perfekta partyskorna och de är förvånansvärt bekväma och stabila för att var 12 cm stilettklack.

J hittade även skor han med, vilket var det huvudsakliga syftet med skotittandet, och i och med att det blev tre par skor sammanlagt fick vi det billigaste paret på köpet. Gillar Skopunkten jag.


Underbart snygga. Klack på 12 cm, platå på ca 2 cm. Med dessa på fötterna ska jag slå klackarna i taket i helgen



Dessa ska jag vårda noga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback