Some gifts

Jag hade en underbar födelsedag. Släkten kom, det blev smörgåstårta, pollykaka och presentöppnande. Såklart även Idol, det får inte missas. Jag fick jättefina presenter och jag är jättenöjd över allt. Tack så mycket allihopa.

Ikväll blir det fest hemma hos Maria och Danne innan vi beger oss till något uteställe. 


Jag och älskade syster

 
Vinglas. Dags att lära sig dricka det kanske :)


Det bästa från Idol 2010. Överlycklig när jag öppnade paketet


Denna Bikbok-tröja fick jag från kära Amanda. Har även den i en annan färg och den är jättesnygg och jätteskön


Skål för att antingen ha exempelvis ljus eller godis i


Denna söta gipsfigur hade syster gjort


En julkalender för lite äldre. En lucka öppnas varje dag i december och innanför ligger något i sminkväg. Värt!


Present från pappa och Lotta. Himla gulliga


Smyckesträd. Behövdes och det blev ju så himlans snyggt


Tillhörande smyckeskatt att hänga ringar på


Sist men inte minst fick jag min älskade kamera och jag älskar den. Den tar jättefina bilder och den har världens vidvinkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback