Some fashion

Gårdagen var underbar. Helt underbar och oförglömlig. Nerverna var på topp och när det väl var dags körde vi järnet. Vi modeller var helt grymma. Det här vill jag göra igen och igen. Tack till alla Bikbok-tjejer som fixade det här och som valde ut alla modeller. Jag kan inte med ord beskriva vilken fantastiskoch rolig dag jag hade. Nu väntar jag bara på att få bilder från det hela skickade så att ni får ta del av den grymma visningen.

Självklart blev jag helt förälskad i kläderna jag visade upp att jag var tvungen att ha dem. Ett plus är att vi modeller får 20% rabatt. Underbara kläder, underbara människor, underbar show.


Den här underbara kreationen hade jag på mig. Jättefin och jag älskar volangerna.


Till det hade jag dessa svarta höga jeans. De är jättesnygga och sitter jätteskönt.


Köpte även denna fina. Jag älskar rosetten i kragen.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-15 @ 15:50:03
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback