Living for today

Julklappspengar. Mellandagsrea. Då kliar det som attans i fingrarna. Det jobbiga är ju alla människor. Skiter jag i. Jag boxar mig fram för att få det jag vill ha. Och det fick jag. Två klänningar, en byxdress, en kjol, en poncho samt en väska. Det blir säkerligen fler fynd under rean.


Maria Montazami-stuk i och med tofsarna. Fyndad på Accent


Love byxdress. Precis en sån jag velat ha, hittad efter mycket letande på H&M.


Love även ponchon. Den fina fyndades för halva priset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig på nyår?

2010-12-27 @ 10:50:59
Postat av: Sari

Snyggt! Gillar byxdressen, urfin!

2010-12-29 @ 19:06:01
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback