Plans



Godmorgon! Har nyligen ätit frukost och slöar framför tvn samtidigt som jag läser bloggar. Fick nyligen besök av min kära mormor och morfar som var så snälla att ge mig en inflyttningspeng, tack så mycket! Det räcker nog till en hel del saker på inköpslistan.

Har även bokat biljetter till Breaking dawn del 1 och väntar spänt på vad som ska komma. Har dock läst boken men what the hell, det blir ändå spännande att se det på bio. Kanske dags att fixa till sig, trots att jag inte har några planera förrän ikväll då jag ska ha hudvårdsklass. Kul kul!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-26 @ 18:02:43
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback