I will never make it by without you

En några dagar gammal outfit. Klänning Second hand // Over knee Lindex // Kängor Din Sko

Det har varit segt med uppdateringar, jag vet. Men då jag har haft/har fullt upp med examensarbetet, som ger mig panik 75% av tiden, mitt fantastiska jobb och andra roliga saker vilket gör att min tid här inte blir långvarig. Men jag ska försöka slänga upp ett inlägg en gång per dag för det borde jag väl hinna.

Denna dag har jag varit effektiv med biblioteksbesök, uppsatsskrivande, kundbesök och bokning av klasser och här i soffan har jag legat sedan klockan åtta och tittat på Idol. Tyvärr fick jag inget sällskap av min kära pojkvän för denna typ av program är absolut inget för honom. Men sällskap av vår lilla vovve fick jag åtminstone.

Kommentarer
Postat av: jessica

Snyggt!

2011-11-22 @ 10:35:07
URL: http://jessica-hast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback