Reality of today

Klänning H&M // Jeansskjorta H&M // Skor Converse // Pilotbrillor Åhlens

Påbörjade denna dag med en uppstigning redan klockan 06.00. Denna dag var det nämligen Alvas skolavslutning. Busungen slutar redan trean, i höst börjar hon mellanstadiet, hon har blivit en stor tjej. Dock är hon fortfarande min lilla skitunge. Så denna morgon blev det att fixa både mig och henne, och oj så fin hon blev. Med fin klänning, lockigt hår och en blomma i håret, tycker jag, att hon blev sötaste tjejen.

Efter att ha stått och frusit när barnen sjöng så fint, och sedan suttit och frusit under fikastunden gick vi hem en stund och såg på film med en filt virad om oss. Senare blev det lunch med grillat och efterätt hemma hos mormor och morfar där man inte blev lite mätt.

Har sedan under kvällen packat, då jag åker till Karlstad imorgon bitti, planerat äventyr med fröken Maria och myst med familjen. Strax hoppa i sängen då jag är görtrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback