Memento vivere

Ytterligare pics från huvudstaden. 1. Min älskade Joel & jag @Vaxholms hotell // 2. Red rosé // 3. Söta Minna med sin Vitali // 4. Utsikt över Vaxholm

Jösses vad tiden rullar förbi. Tur då att man tar vara på tiden tillsammans med fantastiska människor och på underbara platser. Detta är även en orsak till att det har stått tomt här i några dagar. Men efter både bröllop, Göteborg och Stockholm tar vi nu det lugnt hemma innan vi flyger mot Spanien nästa vecka, vilket då ger mig till att skriva av mig och visa bilder. Bra va!?

Tillsammans med min man, Minna och Vitali hade vi en underbar helg i Stockholm. Då Joel och Vitali mådde sådär på lördagen tog jag och Minna några timmars runda på stan där vi fyndade några fina saker. Visa upp kanske? Kvällen blev en lugn sådan med god mat och film. Under söndagen åkte vi ut till fina Vaxholm, där folket flockades på gatorna och torgen. Mat blev det på Vaxholms hotell som var underbart god och där sällskapet inte kunde bli roligare. Förhoppningsvis blir det en tripp upp till huvudstaden snart igen för att hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback