If you try sometime, you just might get what you need

Denna går visserligen inte att använda i denna kyla, men när värmen kommer så. Kommer förmodligen att användas vid ett speciellt tillfälle i sommar.
Trodde att mockatyg skulle kännas ovanligt mot huden men icke. Otroligt skön och gorgeous.
Denna, slutsåld på BikBok i Linköping. Lucky me att det fanns flera exemplar kvar. Magkort, transparent och blommigt mönster. Löve!
Stor kärlek till denna, då den fanns kvar här borta.

Medan jag borde sätta igång med skrivandet på hemtentan (vilket jag försökt börja med i några dagar nu), tillbringar jag dagarna med att exalteras av och sjunga med till Glee och mysa/leka med hunden.

Utökar även min inlärning av denna stad (läs: shoppingrunda). Denna gång vågade jag mig på några extra meter och titt vad bra det gick. Kanske inte har så dåligt lokalsinne trots allt. I alla fall blev det fynd av solglasögon då jag i all hast och brådska hade sönder ena bågen på mina andra. Det var dock inte allt, fick med mig saker från både BikBok, H&M och Twilfit, saker som antingen tagit slut eller inte finns hemma i Linköping.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Den där blå ska jag hämta ut idag, har legat på posten och väntat i en vecka nu.... Hoppas den är lika fin på riktigt som på bild :)

2011-02-25 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback