Wishlist



Vad passar bättre så här dagen innan julafton än en liten wishlist. Visserligen inget jag önskat mig av nära och kära, men saker jag väldigt gärna vill ha och som mer än gärna vill ha.

Byxorna från Gina föll jag för direkt, tur för mig då att de blev så hypade att de släpps redan nu! Och mer tur att jag precis vunnit presentkort värt 400:- på Mitt i City i Karlstad! Kjolen är galet snygg och jag skulle matcha den med en slapp svart skjorta eller kofta, dessutom får något med paljetter gärna flytta in i garderoben. Jackan bloggade jag om igår och den vill jag väldigt gärna värma mig med. Skorna är så där häftiga och de skulle passar ypperligt till ett par svarta jeans och slapp tischa! Drömma eller köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback