Mary Kay

Pic 1. Tillsammans med några av mina underbara kollegor på frukostmöte i Örebro, pic 2. Tillsammans med med mina fina gäster (och kanske blivande kollegor) på gästeventet i måndags.

Jobbet rullar på, och jag inser mer och mer för varje dag att det här är så kul. Att få hjälpa tjejer med hudvård och makeup, underbart. Att man sedan får gå på alla möten, få gratis utbildning och små morötter gör mig bara mer motiverad.

I slutet av november var vi på frukostmöte i Örebro och fick utbildning av den fantastiska Lena Qvist och fick bland annat en aha-upplevelse, vilket fick mig så taggad att Carro tror skulle spricka, hehe. I bilen hem sjöng vi ikapp till vår unit-låt, satte mål och var så där otroligt glada. I måndags hade vi gästevent där bland annat mina gäster fick testa hudvård och smink och blev sådär jättefina. Härliga tjejer!

Håller just nu på att sätta ihop julklappsset till kunder som vill köpa till nära och kära. Mycket uppskattat! Ska även lägga min första dubbelorder och få en liten gåva på köpet. Vilket roligt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback