Wrap it around your neck

Man märker att hösten är på ingång. Det känns som det bara blir kallare. De flesta har återgått till skolan eller jobbet. Men det är endast de negativa sakerna. Det positiva är höstkläderna och det känns som det finns så mycket mer i år. Man vill ju ha allt.

På stan med Maria hittade jag en del, bland annat dessa två fina. En tubhalsduk och döskallesjal båda från Gina tricot.

Tubhalsdukar finns det gott om i de flesta affärer så det är bara att välja och vraka. Det finns definitivt en för varje smak. Jag fastnade dock för denna med leopardmönster, den blir fin till min militärgröna jacka eller skinnjackan.

En döskallesjal har jag varit ute efter en lång tid. Alexander McQueen skapade en fantastiskt fin men det var himla svårt att få tag i en liknande. Så när jag såg den hänga där tog jag den direkt. Även den snygg till skinnjackan eller bara som den är utan jacka.


Love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback