Nobody knows if it's night or day

Gårdagen kunde inte blivit mer lyckad. Vi var ett tiotal personer hos Maria och Danne. Musik på hög volym, dans, spel och massa skratt. Underbara människor, underbar kväll. Jag, Ylva och Lisette begav oss senare mot Harrys där det blev dans in på småtimmarna. Ordet för kvällen/natten är lyckat.

Allt är bra. Det är lyckat. Jag är lycklig. Jag kan inget annat än le. Roliga saker händer, roliga saker jag bara kan le mot, med start nästa helg. Bikbok har visning där jag ska gå modell. Det är lycka för mig. Det är en dröm för mig.




Jag, Lisette och Ylva slog klackarna i taket och sjöng med till allt på Harrys. Mer bilder to come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback