Two pair of black

Vad jag fyndat idag. Jag tror jag dör lite smått. För det handlar om två grejer jag gått och suktat efter. Ett par har jag suktat efter en oerhört lång tid. Det andra paret blev jag förälskad i för en vecka sedan.

Men nu är de äntligen mina. Ett par svarta Converse. För en billig peng dessutom, knappt använda. Second hand är bra ibland alltså. De gör sig bra där bredvid mina vita. Svarta och vita, det är det som behövs. Sedan ett par perfekta skor till vintern. Sköna och snygga snörkängor med mjukt och skönt foder inuti. Perfekt.


Äntligen. Samlingen är komplett. Tror jag. Fast andra färger skulle ju inte sitta helt fel


De lämpar sig väl bra nu, när snön är på g. Fy för snö nu
Köpta på Skopunkten :)

Kommentarer
Postat av: anonym

vart har du köpt kängorna?

2010-10-21 @ 19:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback