Laces and dots are hot

Har letat som en galning bland alla Bikbok-butiker i stan efter deras spetsbustier. Stora storlekar kvar. Jag sken upp när en av butikerna hade en kvar i passande storlek. Jag nästan sprang fram för att ta den. Denna bustier blir perfekt under ett linne eller något transparent. Hur hett är inte det?

Bikbok har även en kollektion nu under period som är en designers kollektion. Man kan inte hänga undan någon av dessa plagg, så om man vill ha får man köpa direkt. En svart blus med vita prickar blev det för mig. Dots are hot.


Spets är hett. Kommer dock att ha en axelbandslös BH eller liknande under för lite mer täckande, speciellt om jag har den under något transparent


Prickigt är snyggt. Ett måste i vår. Jag satsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback