Citta del mare, del 5

Sista dagen var jobbig, speciellt kvällen. Då visste man att nu är sista gången för i år som jag badar här, och sista gången för i år som jag dansar här.

Människorna jag träffade där nere är helt underbara. Det är vänner för livet, bästa vänner. Vi saknar varandra. Men det är bara vi själva som förstår hur jobbigt det var och är att skiljas åt. Visst kommer vi att träffas mer, nästa sommar på Citta men det känns så långt dit. Tiden kommer att gå otroligt sakta.

Jag älskar er alla. Stor puss på er 


Sista kvällen på Citta del mare. Då var man en aning ledsen


Showen för denna kväll var en partävling. Man skulle gissa titeln på en låt de spelade, bäst av 3 och i finalen bäst av 5. Jag och mamma vann allt, det kändes så jävla bra. Sedan fick alla svenskar komma upp och då spelades Sommartider. Nice!


De flesta av animation team. Ni är bäst. Jag saknar er så allihop. På denna bild, vänster uppifrån: Luca, Jessica, Fabiola, Virginia, jag, Adriana, Claudio. Sittandes: Fatima, Sarah, Vincenzo, Giorgio, Angela, Federica


Charmigaste killen Marcello, och finast dansare. Tjejer svimmar i din närhet :) Saknar dig


Jag och Fatima. Så gullig mot allt, puss på kinden hela tiden. Vi förstod varandra trots att hon inte kunde engelska och jag kunde futtigt med italienska. Saknar dig


Jag och Christophe. Så härlig och rolig kille som man kan ha urkul med. Saknar dig med


Så jobbigt och sorgligt att åka hem. Här vill vi verkligen inte åka hem. Jag grät på planet. Jag ville inte lämna alla. Det är fortfarande sorligt och jobbigt


Detta underbara vita pärlarmband fick jag av fina Virginia sista kvällen. När hon tog av sig det och gav det till mig blev jag helt rörd. Henne saknar jag så mycket. Trots ynka två veckor så är hon är fin och väldigt nära vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback