Camping

Denna helg har jag befunnit mig på Hargebadens bad & camping tillsammans med syster och mamma. Ingen update därefter. Men det blir lätt så nu på sommaren, annat kommer i vägen. Så jag ger en kort update nu.

Hargebaden då. Vi bodde i husvagn, som vi lånat av en bekant. Väldigt mysigt och trevlig, dock blir det väldigt kvavt och varmt inne i husvagnen och förtältet. Speciellt på morgonen. Man tvingas gå upp på grund av värmen trots att man är jättetrött. Men det får man stå ut med, nu när vi har längtat så dant efter sommaren.

Campingen befinner sig vid Vättern, så där tog vi ett dopp på fredagskvällen. Så skönt att svalka sig och jag äntligen kunde doppa hela mig. Dock fanns det en pool med tillhörande rutschkana bredvid så där spenderade vi lördagen och söndagen. Det blev en hel del åk i den rutschkanan. Förlåt, det låter kanske barnsligt men det är kul. För stora som små. Kvällarna spenderades endast genom att sitta ute och äta god mat. Mysigt.

Just nu befinner jag mig hos min pojkvän. För er som inte vet ska jag ju till Italien nästa vecka, och innan dess torsdag till lördag till Göteborg med familjen. Så jag vill spendera mycket tid med honom innan jag är borta i mer än två veckor. Kvällen innebär bara mys med honom och senare en bra film.


På restaurangen vid vattnet hade de urgod pizza med prosciutto. Mumma
Min tubtop kommer från H&M


Poolen. Ytterst skönt att svalka sig där i hettan


Skruttungen och världens bästa lillasyster Alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback