Away to prom

Hello.

Sista dagen på vfun igår. Känns en aning konstigt att inte åka dit på måndag morgon med tanke på att jag varit där under totalt 9 veckor under hela året. Det har varit roligt. Mycket lek och stoj med barnen. Fick några teckningar igår men eftersom de precis var nymålade med vattenfärg var de tvungna att ligga och torka, så jag får åka förbi och hämta dem någon dag.

Igår kväll blev det bara slöande framför tvn. Jag hade gått upp vid fem på morgonen så jag var rätt så trött.

Idag står bal på schemat. Min lillebror ska dansa. Ska bli kul att vara publik den här gången, var ju hela 3 år sedan jag dansade. Så mor min kommer strax och hämtar upp mig.

Ni får mer update om dagen senare.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback