A clothing reward

Nervös inför operationen. Tänk om jag kommer känna allt och skrika av smärta. Usch, längtar bara tills det är över. Men mest längtar jag väl tills jag får äta. Får inte äta någon frukost, ingenting efter klockan 24.

Men just nu får ni ett litet mini collage. Lindex har fina sommarkläder. Kläder överhuvudtaget. Ibland hittar man små godingar inne i butiken bland allt annat. Just nu gillar jag khakigrönt. Har alltid tyckt att jag inte passar i det, men det sitter faktiskt ganska bra. Ännu bättre till en brunbränd kropp.

Sedan älskar jag jumpsuits, speciellt denna nedan. Så fin. Kanske belönar mig med denna efter operationen på onsdag. Det förtjänar jag efter det smärtsamma =)


Vill ha alla. Jumpsuiten är urfin.
Klänningen sitter slappt och skönt
Långklänningen sitter så där lagom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback