There is some way out

Jeans Bikbok // linne Bikbok // mössa (?) // skor Din sko // armband Ebay

Jag tänkte att det var ett bra tag sedan, jag har varit dålig på det så jag fixade en dagens. Med hjälp av min kära syster. En svart mössa var jag på jakt efter, vilken tur då att mamma (?) hade en liggandes i en låda. Mamma, jag lånar den ett tag, tack!

Idag har jag tagit en sväng hem till älskade mormor och morfar. Måste ju passa på när jag är hemma hos familjen en sväng. Där blev lite prat, fika och en välbehövlig gåva. Übersnälla! Sedan ätit mammas goda hemmalagade mat och tagit det lugnt resten av kvällen vilket jag fortsätter med.

Kommentarer
Postat av: jenlen

så snygg hårfärg du har!

2012-01-21 @ 09:49:42
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback