Chrismas favourites


Julen och nyåret gick alldeles för fort. Men många fina klappar blev det och dessa ovan är några utav mina favoriter.

Halsbandet är typiskt min stil. Joel vet verkligen vad jag gillar. Ringen var en klapp får min mor. Till en början tänkte hon köpa den till sig själv men beslöt sig för att ge din till mig och jag älskar den. Inte nog med att jag älskar smycken och särskilt ringar, stjärnan är klockren då mitt mål är att bli stjärna på jobbet. Ursnygg! Parfymen hade jag önskat mig av min man. Till en början ville jag endast ha den för att det var just Twilight, men sedan kände jag även doften och den doftar underbart. Dessutom sitter den mycket längre än andra parfymer jag använt. Böckerna stod även dem på önskelistan och när jag läste handlingen kändes de som typiskt mig. Boken i mitten är redan färdigläst och den får toppbetyg.

Andra julklappar som öppnades vad presentkort på H&M (som blev mycket välanvänt), presentkort på Ikea och några välbehövliga saker till hemmet. Sammanfattningsvis mycket uppskattade presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback