Repair



Jag har blivit utvald till en av testpersonerna av Sunsilks nya schampon och balsam. Då mitt hår lätt blir torrt och skadat valde jag just schampot och balsamet för torrt och skadat hår, skapat av Thomas Taw. Enligt reklamerna ska ju detta schampo och balsam reparera skadat hår, så vi får väl se. Testperioden är under två veckor och jag börjar imorgon kväll. Upp till bevis!

Har idag gått in på min andra vfu-vecka, igår och i måndags var det studiedag. Är som vanligt jättetrött och ska väl om ett litet tag krypa till kojs. Men först lite effektiv läsning inför hemtentan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror inte på det där, bara för att de har ny reklam och snyggare flaskor betyder det inte att det inte är samma skräp

2011-09-17 @ 14:43:05
Postat av: Sarah

Det behöver inte vara skräp för det. Visst det kanske "bara" har bytt design men det kanske är bra för det. Än så länge gillar jag det.

2011-09-17 @ 14:55:38
URL: http://eighteight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback