Lovely lace

BikBok 199:-

Stressar över allt möjligt, men det är väl bara jag, tidspessimisten själv. Planerar plugg, jobb och fritid och känner att tiden inte räcker till, dagarna borde fasen vara längre ibland. Skriver på hemtentan och läser böcker dagarna i ända, när jag har tid. Funderar över planer inför torsdag, fredag och lördag. Mycket som ska göras dessa dagar, roliga som mindre roliga. Inte så svårt att lista ut vad det mindre roliga innebär. Dör samtidigt lite smått över mitt nya linne, inköp på BikBok och tänker att jag visar styling inom de närmsta dagarna. Känner mig smått sliten och bestämmer att det är dags att stänga av dator och tv, prata en liten stund med min Joel innan det är dags för att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback