Sunday


Tar mig en titt här inne på bloggen, som jag nu har tid med efter flytt och städ och visar upp en del av det. Tror bestämt att den lilla hörnan i köken får bli min blogghörna. Än har vi inte fått ordning på precis allt, men nästintill. Kvar är alla påsar med kläder som ska få plats i klädkammare och garderob och sedan lite småsaker.

Det känns otroligt kul att ha en egen lägenhet vilket gör det mycket roligare att lägga pengar på saker till hemmet vilket vi verkligen gjorde idag efter att Joel fick frukost på sängen och paket, han fyller år idag :) Fick även besök nyss av min sales director, Carro som hjälpte mig att lägga order på konsumentprodukter och annat bra att ha.

Nu blir det middag som min man har beställt, varma mackor, hehe, och mys i soffan framför något bra på tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback