She was covered in leather and gold


Skjorta Gina T // Poncho Vila // Jeans BikBok // Skor Nelly

Eftersom jag har varit ledig idag, tog jag mig en skön sovmorgon imorse och vaknade vid 10. Skönt! Slappade framför tvn och datorn en lång stund, innan jag började med min packning inför flytten eftersom jag flyttar nästa helg. Det tog dock längre tid än jag trodde och nu har jag 5 fulla stora säckar och ett par kartonger, och än är jag inte klar. Måste packa ner mina smycken på ett smart sätt så att allt inte trasslar ihop sig, och sedan packa ner de viktigaste filmerna och lite småplock.

Ikväll kommer min kära man och Alfons hit, så de kan ta mig sig alla säckarna hem på söndag. Sedan blir det middag hemma hos pappa och Lotta och självklart Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback