Got some skills

Min pojkvän och jag fick lust att göra kanelbullar häromdagen. Resultatet blev så här, dock betydligt fler och mycket goda. Han har talang han, som kan göra lika fina bullar som köps i butik. Mums.

Förutom fredagkvällen och lördagen, har jag idag tagit fram min ambitiösa sida och skrivit tills fingrarna glödit. Jag börjar känna igen mitt gamla vanliga plugg-jag, yes! Har skrivit ner alla akademiska ord som poppat upp i huvudet och ändrat på meningar om och om igen för att texten ska bli så bra som möjligt. Detta har resulterat i att granskningen av forskningsrapporten är färdigskriven och jag kan nu lägga det åt sidan och hoppas på ett godkännande om cirkus tre veckor. Den resterande tiden av denna termin lägger jag nu fokus på att plugga inför den kommande tentan som ger mig inte så lite ångest. Nu ska jag försöka tänka positivt, snart är sommarlovet här!
har idag (och även fredag & lördag) tagit fram min ambitiösa sida och skrivit tills fingrarna glödit.
jag börjar känna igen mitt gamla vanliga plugg-jag, yes! har skrivit ner alla akademiska ord som poppat upp i
huvudet och ändrat på meningar om och om igen för att texten skulle bli så bra som möjligt. detta har resulterat
i att granskningen av forskningen är färdigskriven och jag kan nu lägga det åt sidan och hoppas på ett
godkännande om cirkus tre veckor. den resterande tiden av denna termin lägger jag nu fokus på att plugga inför
den kommande tentan som ger mig inte så lite ångest. nu ska försöka tänka positivt, snart är sommarlovet här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback