To change that part

Det började snöa lite plötsligt idag när jag tog en sväng på stan. Vad i sjuttsingen tänkte jag, som gick i skinnjacka och solbrillor. Ingen snö här inte, trots att det bara är slutet på mars. Risken för att det kommer mer snö denna vinter är ju ganska stor. Som tur varade det bara en liten stund och solen kom tillbaka.

Tog en sväng in på Panduro. Älskar denna butik. Fick för mig att göra en egen earcuff så jag köpte med mig lite grejor och pillade ihop ett fint litet smycke. Tyvärr fann jag ingen cuff så jag fick låna från min andra earcuff från JFR och det funkade utmärkt. Resultatet ser ni på bilden ovan. Själv är jag mycket nöjd.

Ska ta och skriva upp schemat för nästa kurs, kanske börja på en liten skrivuppgift. Ikväll blir det mys med pojkvännen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback