It never feels out of place

Har haft lack of inspiration de senaste dagarna, därmed dåligt med uppdateringar. Min älskade pojkvän tyckte att jag skulle berätta om min dag, så ja varför inte? Intressant? Det hoppas jag.

Tog en snabb sväng in till vår kära innerstad för att bland annat byta batteri på min nya klocka. Typiskt att det skulle gå sönder direkt. Det gick snabbt och nu sitter den åter på min arm. Medan batteriet byttes smet jag in hos Emma på BikBok och kom ut med lite godsaker. Ska jag visa? Ja, kanske det. Min bästa Maria kom senare förbi hemma en sväng för lite catching up. Det var flera veckor sedan vi sågs, jisses.

Resten av kvällen ska jag försöka läsa igenom min hemtenta för att sedan skriva ut den så att den kan lämnas in på onsdag. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback