Night out

1. Girlsen @ Bishops // 2. Magnus & fina Joel (kan man något annat än att älska hans leende?) // 3. Rebecca & Daniel // 4. Jag & Rebecca // 5. Malin & Sara // 6. Solnedgång @ hemgång


Görskönt med denna sommar. Gårdagen spenderades ute i Väse tillsammans med folket här ovanför. Tillsammans med dom blev det grillat, gott att dricka och massa trevligt prat under eftermiddagen och kvällen. Efter det åkte alla hem till sig för att fixa till sig för att sedan mötas upp på stan för ett glas eller två. Satte oss på Bishops uteservering där det blev prat om ditten och datten, lek med kameran och ett par glas för mycket. Men vad gör det? Jag hade en underbar kväll tillsammans med min älskade pojkvän och ett gäng fantastiska vänner. En lyckad kväll helt enkelt.

Dagens soliga timmar har spenderats, ja ute i solen helt enkelt, jag och vår fina lilla Alfons. Smått stekhett men jag ska icke klaga. Älskar det! Ska nu fortsättningsvis återgå till mys med mannen min och njuta av tillvaron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback